۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

زینی‌زاده در گفتگو با مهر:

کریمیان از مراقبت‌های ویژه خارج می‌شود/ به خاطر نتایج تیم به ما اولتیماتوم دادند

کریمیان از مراقبت‌های ویژه خارج می‌شود/ به خاطر نتایج تیم به ما اولتیماتوم دادند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با ابراز رضایت از آخرین وضعیت هافبک این تیم گفت: خوشبختانه هوشیاری مهدی کریمیان از 12 هم بالاتر رفته و به احتمال زیاد امروز از بخش مراقبت‌های ویژه خارج می‌شود.

حمید زینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت مهدی کریمیان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: الحمدلله وضعیت این بازیکن خیلی بهتر شده است. ساعت 23 یکشنبه بود که پزشک ما بالای سر کریمیان بود و گزارش کرد حال عمومی کریمیان نسبت به قبل خیلی بهتر شده است.

وی افزود: کریمیان حتی با تنفس طبیعی در بخش مراقبت‌های ویژه بود و هوشیاری‌اش از 12 بالاتر رفته است. او حتی پزشک و بازیکن تیم را شناخت و پزشکان بیمارستان هم عنوان کردند به احتمال زیاد امروز وی از بخش مراقبت‌های ویژه خارج می‌شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا با پیشنهاد شما برای تعویق بازی با ذوب‌آهن موافقت شد؟، خاطرنشان کرد: من روز یکشنبه با غلامرضا بهروان در این باره صحبت کردم که مورد موافقت قرار نگرفت. ما امروز به اصفهان می‌رویم و خوشبختانه بعد از بهبودی وضعیت کریمیان، بازیکنان تیم هم روحیه بالایی پیدا کردند. ان شاء الله برد مقابل ذوب‌آهن را به کریمیان هدیه می‌دهیم.

زینی‌زاده با اشاره به ابراز همدردی جامعه فوتبال بعد از اتفاق پیش آمده برای کریمیان تصریح کرد: از تمامی باشگاه‌ها و مسئولان فوتبال تشکر می‌‌‍کنم که در این ماجرا با ما همدردی کردند. از هواداران تیم هم که به بیمارستان امام رضا (ع) آمدند و برای کریمیان دعا کردند، کمال قدردانی را دارم.

وی در خصوص اولتیماتوم زودهنگام به جلالی به خاطر نتایج دو هفته ابتدایی خاطرنشان کرد: همیشه به ما برای نتایج اولتیماتوم می‌دهند و این بار هم گفتند باید جدی‌تر عمل کنید. امروز هیات مدیره در این باره تشکیل جلسه می‌دهد، البته باید بگویم خود مجید جلالی خیلی ناراحت است و دوست داشت نتایج بهتری کسب می‌کردیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین گفت: ما در هفته‌های اول با بدشانسی مواجه شدیم. بازی اول ما با پرسپولیس مشکلات داوری زیادی داشت و در هفته دوم هم باید دربی تبریز را برگزار می‌کردیم. حالا هم دو بازی متوالی در اصفهان داریم که امیدوارم نتایج خوبی را کسب کنیم. البته این را بگویم نتایج واقعی تیم‌ها از هفته پنجم به بعد مشخص می‌شود.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور میهمان ذوب‌آهن اصفهان است، دیداری که ساعت 22 سه‌شنبه با قضاوت محمدرضا اکبریان در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2110205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha